sobota, 4 września 2010

Lubienia jesiennego c.d

Do zabawy w "to lubię"
pozwoliłam sobie zaprosić:
1. Moją przygodę czyli Yvettę od kartek i pięknych robótek
2. Hankową Dżo z całym jej stylem
3. Vanilladecor z pięknych wnętrz
4. Shadow of Mind
5. magamarę z deszczowej wyspy
6. jadwiszkę z jej cudnymi kolczykami
7. Nieco bezczelnie, ale mam nadzieję, że wybaczy, bo nie mogę się oprzeć:) - Vinyamar morsko-nostalgiczno-baśniowy
8. Weronikę i Tomka opisujących zaskakujące niekiedy życie w kraju Królowej Małgorzaty
9.Sabbath of sense piszącą o zapachach, jak pisałby chyba Szalony Kapelusznik, gdyby się udzielał w internecie
10.Left Moon of Side z czarno-białymi impresjami

I nie byłabym sobą, gdybym nie złamała zasad;P, nie darmo moim ideałem jest Gaudi wszędzie wsadzający do rysunków architektonicznych "coś od siebie"
wiewiórka jako punkt dodatkowy:), choć już brała udział.

4 komentarze:

  1. Żabko droga, wywinęłam się już od sporej ilości łańcuszków, pozwolisz, że się nie przyłączę? ;)
    Zbyt wiele mam lubień, żeby ograniczać się do 10, podobnie jak odwiedzanych blogów. Jedyny sposób pisania o sobie jaki toleruję, to tzw. międzysłowie rozproszone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ nie ma problemu:)To było bardziej na zasadzie, że Cię lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żabko Droga, Twoje podsumowanie mojego bloga jest świetne. Chyba będę cytować "do ludzi".
    Shadow of Mind nie znałam, a to przecież fantastyczny blog. Jakże pożyteczne są takie łańcuszki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Żabko, dziękuję za wymienienie mojego Vinyamaru jako miejsca, które lubisz :-) To bardzo miło! Ale zostawmy Noldorów w spokoju w ich kamiennym zamku nad brzegiem Vinyamaru :-) Ja zaś, jako, że już wcześniej zostałam wytypowana do "lubienia" przez Wiewiórkę, to już udział w zabawie wzięłam tutaj: http://ame-to-umi.blogspot.com/2010/09/zabawa-blogowa-to-lubie.html
    Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń

żabi blok

Jako że jest to żabi blok (żabie rysunki będą, będą), witam potencjalnych czytelników stosownym i staroświeckim (jak na żabkę) : kum! kum! kum!